مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-01اقتصادي

افتتاح 43 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افتتاح 43 پروژه حوزه راهداری در دهه فجر امسال در شهرستان های رشت، سیاهکل، رودسر، لاهیجان، املش، - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افتتاح 43 پروژه حوزه راهداری در دهه فجر امسال در شهرستان های رشت، سیاهکل، رودسر، لاهیجان، املش، تالش، فومن و شفت خبر داد.

فریبرز مرادی در گفتوگو با ایسنا، از افتتاح 43 پروژه حوزه راهداری در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها که مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است با اعتباری بالغ بر 426 میلیارد ریال در مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی پروژه های مذکور را مربوط به شهرستان های رشت، سیاهکل، رودسر، لاهیجان، املش، تالش، فومن و شفت دانست و گفت: یکی از مهمترین پروژه ها بهره برداری از یک مجتمع خدماتی – رفاهی در سیاهکل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اجرای 9 پروژه ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه راه های استان در شهرستان های رودسر و رشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر رفع نقاط پرتصادف و احداث سیستم روشنایی محورهای سنگر به کوچصفهان و رشت به لاهیجان، پروژه روشنایی تونل گرمابدشت اشکور شهرستان رودسر نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 43 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر

افتتاح 43 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر